Zdrowe odchudzanie z dietą Plaż Południowych

south beachJedną z najbardziej lubianych i interesujących kuracji odchudzających z całą pewnością jest dieta plaż południowych. Czytał o tej diecie z pewnością każdy kto poważnie myślał o tym by rozpocząć odchudzanie, ponieważ jest to jedna z bardziej rozpowszechnionych kuracji odchudzających. Czy jednak warta uwagi? Co wyróżnia dietę south beach od innych wziętych terapii wyszczuplających? Przede wszystkim dieta south beach nie zalicza się do krótkotrwałych. Warto o tym pamiętać, gdyż jeśli pragniesz sobie zrobić szybką dietę np tygodniową, po której wyszczuplejesz parę kilogram, to dieta south beach się do tego nie nadaje. Została ona rozpropagowana przez słynnego amerykańskiego kardiologa Arthura Agatsona. Ideą tej diety nie jest jak najszybsze wyszczuplenie a bardziej długotrwałe dbanie o poprawne odżywianie. Co należy przez to rozumieć? Dieta south beach jest tak naprawdę pewnym sposobem życia. Można ją podzielić na trzy fazy, z których tylko 2 pierwsze są ustalone w czasie, tymczasem trzecia wg planu autora powinna nam towarzyszyć przez całe życie. Dieta soutch beach nie jest ścisłą kuracją. Jej priorytetowym zamysłem jest wyeliminowanie z codziennego jadłospisu produktów, które są mało wartościowe oraz powodują tycie. Są to np. makaron, białe pieczywo czy tłuszcze nasycone. Najgorszym etpem diety jest początkowa faza, albowiem od razu należy zrezygnować z wielu pokarmów które do tej pory się jadło. W dalszej kolejności jednak jest już łatwiej. Aczkolwiek to właśnie w 1 fazie diety da się zgubić najwięcej dodatkowych kilogramów. Późniejsze fazy są już prostsze, dopuszczają większą ilość pokarmów. Ostatnia faza w zasadzie nie narzuca jakichkolwiek ograniczeń, chodzi w niej o to aby samemu dbać o to co się je aby nie przytyć. Wykonalne jest to dzięki wiedzy nabytej podczas poprzednich faz.

You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

Dodaj komentarz