Co zamieścić w landing page?

Aby strona docelowa skutecznie przynosiła nam klientów warto zastanowić się co na niej umieścić przed przystąpieniem do prac. Odbiorcy trafiający na landing page najczęściej już są zainteresowani danym produktem/usługą gdyż inaczej nie kliknęliby w link z banneru, e-mailingu czy po prostu linku sponsorowanego. Nie liczę tutaj Internautów, którzy z czystej nudy i ciekawości kliknęli.

Po wejściu na landing page użytkownik szuka kolejnych informacji, które pomogą mu podjąć decyzję o skorzystaniu z oferty. Należy więc na samym początku przygotować sobie listę atutów oferty, które potem zostaną w atrakcyjny sposób przedstawione. Wyróżnić najważniejsze wytyczne, dobrać odpowiednie grafiki oraz zastanowić się nad językiem komunikacji. Dobra strona docelowa nie możę obejść się bez określenia danych jakie chcemy pozyskać od użytkowników. Cennymi informacjami będą również praktyki, które do tej pory działały na klientów. Warto o tym pamiętać w szczególności, gdy chcemy zlecić stworzenie landing page agencji interaktywnej.

Po zebraniu tych wszystkich danych wykonanie strony docelowej będzie już tylko formalnością. Jeśli nie myliliśmy się co do zamieszczenia treści możemy liczyć na wysokie wskaźniki konwersji. Gdyby jednak takie nie wystąpiły należy się zastanowić, które z elementów nie spełniają swojego zadania. Najlepiej przetestować nasz landing page jeszcze przed ?aktywacją?.

Aby strona docelowa skutecznie przynosiła nam klientów warto zastanowić się co na niej umieścić przed przystąpieniem do prac. Odbiorcy trafiający na landing page najczęściej już są zainteresowani danym produktem/usługą gdyż inaczej nie kliknęliby w link z banneru, e-mailingu czy po prostu linku sponsorowanego. Nie liczę tutaj Internautów, którzy z czystej nudy i ciekawości kliknęli.

 

Po wejściu na landing page użytkownik szuka kolejnych informacji, które pomogą mu podjąć decyzję o skorzystaniu z oferty. Należy więc na samym początku przygotować sobie listę atutów oferty, które potem zostaną w atrakcyjny sposób przedstawione. Wyróżnić najważniejsze wytyczne, dobrać odpowiednie grafiki oraz zastanowić się nad językiem komunikacji. Dobra strona docelowa nie możę obejść się bez określenia danych jakie chcemy pozyskać od użytkowników. Cennymi informacjami będą również praktyki, które do tej pory działały na klientów. Warto o tym pamiętać w szczególności, gdy chcemy zlecić stworzenie landing page agencji interaktywnej.

 

Po zebraniu tych wszystkich danych wykonanie strony docelowej będzie już tylko formalnością. Jeśli nie myliliśmy się co do zamieszczenia treści możemy liczyć na wysokie wskaźniki konwersji. Gdyby jednak takie nie wystąpiły należy się zastanowić, które z elementów nie spełniają swojego zadania. Najlepiej przetestować nasz landing page jeszcze przed ?aktywacją?.

You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

Dodaj komentarz